Blog
foto 5

Hotel at Sea Zandvoort x Hotek

- 2 december 2021

Hotel At Sea is een net geopend boetiek hotel in de badplaats Zandvoort.

Na een grondige renovatie waarbij het gehele hotel onder handen is genomen. Vanaf het begin hebben wij de vrijheid gehad om goed na te denken over het concept en welk gevoel we onze gasten willen meegeven.

Wij wilde een luxe boetiek hotel neerzetten en hebben hierin de beste partners gezocht. Door de grote seizoenswisselingen hebben wij gekozen voor een hotel waar iedereen zich thuis voelt. Zowel het gezin met jonge kinderen die een paar dagen naar het strand gaan in de zomer alsmede de stellen die ’s winters komen om uit te waaien.

Omdat ze een nieuw hotel zijn, hebben ze de gehele infrastructuur naar onze eigen wensen kunnen inrichten. Daarbij hebben ze gekozen voor de Hotek kaartlezers, maar zijn er al voorbereidingen gemaakt om in de toekomst over te kunnen stappen op GuestKey. Dit is in goed overleg met Hotek gegaan. Naast het deursysteem hebben ze de hotelkamers uitgerust met koelkasten, kluisjes, waterkokers, bagagerekken, deurbeslag en toiletgarnituur.

De reden dat ze voor Hotek hebben gekozen is, omdat Hotek een bekende en grote naam op het gebied van toegangssystemen is. Daarin hebben de adviezen in het traject meegeholpen. Het was ook prettig dat wanneer er iets onduidelijk is er direct een antwoord is. Naast Hotek zijn er andere aanbieders geweest. Hotek kwam hierbij, voor ons, als beste partij naar voren die past bij de ambitie die wij voor ogen hebben.

Het traject is soepel verlopen, vanuit onze kant moest er regelmatig geschoven worden voor de oplevering. Hotek is hier flexibel mee omgegaan en heeft zich aan onze agenda aangepast.
Na oplevering waren er nog enkele vragen maar die zijn direct en netjes opgepakt door Hotek. Al met al is het traject goed verlopen, met daarbij goede service en humor als grootste voordeel van Hotek.

Hotel At Sea ziet de toekomst van de hotellerie als volgt:

“In de toekomst is het hotel flexibel en beweegt deze om de gast heen in de breedste zin van het woord. Zo kan het zijn dat een gast ervoor kiest om geen contact te hebben met de medewerkers in het hotel en zijn online een check-in doet en (digitale) sleutel aanmaakt.
Daarnaast zullen er ook gasten zijn die veel waarde hechten aan persoonlijk contact. Medewerkers van het hotel kunnen deze gasten meer persoonlijke aandacht geven door het doen van een persoonlijke check-in. Maar ook tijdens het verblijf net dat beetje extra aandacht geven waar het zo naar verlangt,” aldus Remco van Musscher (eigenaar Hotel At Sea, Zandvoort)

Tags