CUSTOMER SUPPORT

Waarmee kunnen wij u helpen?

Onze producten worden met de hoogst mogelijke zorg geproduceerd en geleverd. U kunt dus kwaliteit van ons verwachten. Mocht er onverhoopt toch iets mankeren aan een product of service, neem dan contact op met onze support afdeling.

Onze helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8:30 - 17:00u.

Klanten met een service contract kunnen ons 24/7 bereiken.

+31 (0) 76 50 24 750

Garantie en RetourenMeld een retour of garantieclaim
Wij doen ons best om al onze producten met de grootste zorg af te leveren. Indien u toch een beschadigd of defect product heeft ontvangen, vul dan het RMA formulier in en stuur het artikel naar ons retour. Onze customer support afdeling zal dit verder met u afhandelen.
RMA formulier
Storing meldenMeld een storing buiten kantooruren
Vanuit ons hoofdkantoor staan onze medewerkers 24/7 tot uw beschikking. Buiten kantooruren kunnen klanten met een servicecontract een storing melden via onze service module. Inloggen kan via onderstaande button. Nog geen service contract? Neem contact met ons op.
Inloggen
Klacht meldenVul het klachtenformulier in
Wij willen natuurlijk graag dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Mocht u onverhoopt toch vinden dat wij u niet naar tevredenheid van dienst zijn geweest, dan kunt u een klacht indienen. Uw klacht wordt geregistreerd en geanalyseerd conform ISO 9001:2015
Klachtenformulier

Klanttevredenheid; laat ons weten wat u vindt!

Wij willen natuurlijk graag dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Graag willen wij u daarom vragen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. U kunt dit doen door ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.