Hotek Hospitality Group

Customer support

Over de functie

  • Eerste aanspreekpunt
  • Retouren en reparaties afhandelen
  • Interesse in IT
Etten-Leur
40 uur
Hospitality
SOLLICITEREN

"Ben jij klantvriendelijk en servicegericht? Dan zoeken we jou!"

Omschrijving

Maak jij graag klanten blij door ze te helpen bij vragen over de installatie en het gebruik van onze producten? Kom dan onze customer support desk versterken!

“Mijn kamerdeur gaat niet meer open”, “Hoe stel ik een nieuwe mastercode voor mijn kluis in”, zijn enkele voorbeelden van vragen die er bij ons binnenkomen. In een hotel moet alles 24/7 perfect werken, en onze klanten hebben daarom behoefte aan een goede en snelle klantenservice. Als medewerker customer support beantwoord je vragen, en los je problemen op zodat de hotelier probleemloos kan werken.

Kerntaken

  • Aanspreekpunt voor klanten bij vragen over de installatie en het gebruik van onze sloten en software
  • Vragen beantwoorden over de werking, onderhoud en het gebruik van onze producten, zoals minibars en kluisjes
  • Zorgen dat retouren en reparaties snel worden afgehandeld

Wat wij vragen

  • Affiniteit met onze producten (hotelsloten en hotel supplies)
  • Interesse in IT, kennis is een pre
  • Een oplossingsgerichte instelling
  • Een flexibele en stressbestendige instelling
  • Een klantgerichte en collegiale houding
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat wij bieden

  • Een prettige werksfeer in een goed georganiseerd bedrijf waarbij wij altijd beter willen zijn dan de rest
  • Een internationale organisatie waarbij je direct bijdraagt aan het resultaat
  • Korte, directe & informele communicatielijnen en een gedreven team

Drop your CV and try your lock

"*" geeft vereiste velden aan

Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Contactpersoon