Customer support

Customer support

Onze producten worden met de hoogst mogelijke zorg geproduceerd en geleverd. U kunt dus kwaliteit van ons verwachten. Mocht er onverhoopt toch iets mankeren aan een product of service, neem dan contact op met onze support afdeling.

Onze helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8:30 - 17:00u.

Klanten met een service contract kunnen ons 24/7 bereiken.

Garantie & Retouren [[Retour of garantieclaim]]
Garantie & Retouren
Retour of garantieclaim

Wij doen ons best om al onze producten met de grootste zorg af te leveren. Indien u toch een beschadigd of defect product heeft ontvangen, vul dan het RMA formulier in en stuur het artikel naar ons retour. Onze customer support afdeling zal dit verder met u afhandelen.

Storing melden [[meld een storing buiten kantooruren]]
Storing melden
meld een storing buiten kantooruren

Vanuit ons hoofdkantoor staan onze medewerkers 24/7 tot uw beschikking. Buiten kantooruren kunnen klanten met een servicecontract een storing melden via onze service module. Inloggen kan via onderstaande button. Nog geen service contract? Neem contact met ons op.

Klacht melden [[Klachtenformulier]]
Klacht melden
Klachtenformulier

Wij willen natuurlijk graag dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Mocht u onverhoopt toch vinden dat wij u niet naar tevredenheid van dienst zijn geweest, dan kunt u een klacht indienen. Uw klacht wordt geregistreerd en geanalyseerd conform ISO 9001:2015

Tevreden? [[Vertel het ons]]
Tevreden?
Vertel het ons

Graag horen wij van u hoe u onze dienstverlening heeft ervaren. U kunt dit doen door ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.