Hotek Hospitality Group

Privacy statement

Hotek Hospitality Group verwerkt persoonsgegevens van haar prospects en klanten, wij doen dit om (potentiële) klanten zo goed mogelijk te helpen en onze doelstellingen te bereiken. In dit privacy statement leggen we uit waarom en op welke manier we jouw persoonsgegevens verwerken.De gegevens over de bezoekers en het gebruik van deze website kunnen worden verzameld, geanalyseerd en verwerkt ten behoeve van onze bedrijfsvoering en om algemene web statistieken.

De persoonlijke gegevens die door deze website worden verzameld, zullen door Hotek niet aan derden worden verkocht, verhuurd of andere vorm mogelijk, tenzij vereist op grond van wettelijke verplichting via verzoek.

Hotek is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de privacyregeling of de inhoud van websites die door middel van een link of verwijzing met deze website zijn verbonden.

Gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt om via deze website of op andere wijze bij Hotek ingediende verzoeken te voldoen of om je te informeren over producten of diensten die interessant voor je kunnen zijn. Indien je niet langer nieuwsbrieven, productinformatie of andere informatie wenst te ontvangen van Hotek, dan kun je dat kenbaar maken via een e-mail, telefonisch contact of uitschrijving middels de aangesloten link in nieuwsbrieven. Heb je nog vragen, dan kun je een email sturen sturen naar: [email protected].

GDPR wetgeving

Wij verwerken de volgende persoonsgegevens:
Voor- en achternaam, zakelijk adres, zakelijk telefoonnummer en mailadres, geslacht (om je aan te kunnen spreken met meneer of mevrouw), deelnamedetails (van beurzen en evenementen), interessegebieden (onze 3 merken).

Waarom verwerken wij die persoonsgegevens?
In ons CRM houden we bij welke contactpersonen werkzaam zijn bij onze klanten en prospects. Van contactpersonen houden we verschillende persoonsgegevens bij voor alle communicatie vóór, tijdens en na het aankoopproces. Ook versturen we nieuwsbrieven met product- en bedrijfsinformatie en uitnodigingen voor beurzen en evenementen.

Rechten van betrokkenen
Onder de GDPR heeft iedereen een aantal rechten. Wij doen ons uiterste best om hier zo goed mogelijk aan te voldoen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het ons dan weten! Om van je rechten gebruik te maken kun je contact met ons opnemen via [email protected]

  • Recht op inzage: Uiteraard kun je inzien welke persoonsgegevens we van jou verwerken. We vertellen je dan ook graag meer over het hoe en waarom we die gegevens verwerken.
  • Recht op rectificatie: Heb je het idee dat we verkeerde gegevens van jou hebben? Laat het ons dan weten, dan passen we het aan.
  • Recht op vergetelheid: Je kan je de persoonsgegevens die wij van jou hebben laten verwijderen. Het kan zijn dat we voor andere doeleinden (administratie of ontdubbelen bijvoorbeeld) die gegevens dan nog wel moeten verwerken.
  • Recht op beperking van de verwerking: Het recht om minder gegevens te laten verwerken; laat ons weten welke gegevens we niet mogen verwerken.
  • Recht om bezwaar te maken: voor de verwerking van jouw persoonsgegevens kan je bezwaar indienen. Gaat het om marketing? Dan zullen we die verwerking zo snel mogelijk beëindigen.
  • Recht op dataportabiliteit: Dit is een nieuw recht onder de AVG om je persoonsgegevens over te (laten) dragen. Mocht je hier gebruik van willen maken, neem dan even contact met ons op.

Contacten met een factuurrelatie
Reeds bestaande klanten hoeven geen expliciete toestemming (opt-in) te geven voor commerciële boodschappen voor vergelijkbare producten. Onder ‘klanten’ verstaan we mensen die een aankoop doen of een dienst afnemen. Zolang er een opt-out mogelijkheid (keuze om niet (meer) deel te nemen) wordt aangeboden, mogen commerciële boodschappen over producten en/of diensten verstuurd worden.